Висновки із книги «Захоплення – це бізнес. Як заробляти на тому, що подобається»
Вибери собі роботу до душі, і тобі не доведеться працювати жодного дня у своєму житті (Конфуцій)
Привіт привіт! Щось мені підказує, що ми найближчі кілька хвилин чудово проведемо час разом, тому наливай собі чайку, сідай зручніше і давай самовдосконалюватися. Сьогодні на нас чекає розбір приголомшливої книги “Захоплення – це бізнес. Як заробляти на тому, що подобається від Гарі Вайнерчука“, з якої я виніс 5 крутих висновків.
1. Той, хто створює компанію в лихоліття(Важкі часи) матиме «вакцину» від важких часів
Давай начистоту. Було таке, що ти відкладав якусь важливу справу з відмазками, на кшталт: почну з понеділка, зараз не час, криза, вірус тощо?
Запам’ятай: ідеального часу не буде ніколи.
Автор книги «Захоплення – це бізнес» Гарі Вайнерчук пише, що ті, хто створив свою компанію у скрутну годину, залишаться на плаву, на відміну від тих, хто зіткнувся з трудом вперше. Якщо буде важко, ти впораєшся, ну а якщо все буде гладко – значно швидше обженеш конкурентів. Чи не відмазуйся.
2. Прокачай навик оповідача
Цей висновок важливіший, ніж здається. Подобаються настільні ігри? Розкажи про це у фарбах! Подобається фотографувати гарні краєвиди? Покажи це всім, розкажи, як ти обробляєш фото та вибираєш правильні кадри. Якщо ти довго чимось захоплений, можливо, незабаром зможеш створити свій продукт. Ну а якщо розповідатимеш про щось захоплено і цікаво, то… До речі, про це наступний висновок.
3. Неможливо бути нудним, якщо любиш те, що робиш
Якщо будеш захоплено і з цікавістю розповідати про свої захоплення, ти точно знайдеш слухача. Я наочний приклад, і ми теж знайшли один одного. Не слухай тих, хто вважає твої хобі нудними. Що для одних нудно, для інших цілий світ, пам’ятай про це. І ще дещо — наприкінці ти отримаєш від мене невеликий бонус, а поки що перейдемо до наступного висновку.
4. Не довіряй цифрам статистики
Як це правильно. Щиро кажучи, я й сам наступав на ці граблі. Коли люди створюють обліковий запис на YouTube або Instagram, вони чекають, що їх затопить хвилею лайків, але час іде, перегляди зростають, а лайків разів, два і кінець.
Чи це означає, що ти поганий автор? Не завжди. Просто потрібно трохи терпіння, щоби сформувалася саме твоя аудиторія. Цінуй навіть невелику кількість лайків або переглядів. Уяви, що з 30 осіб, які переглянули твою посаду, хтось стане твоїм ключовим партнером або навіть чоловіком/дружиною і кардинально змінить твоє життя. Сильно? До мурашок.
5. Не опускай руки, якщо все йде прахом
Докладніше про цей висновок я розповім тобі на прикладі однієї міжнародної мережі піцерій. Якось два працівники-балбеса вирішили для розваги знущатися з піци. Вони чхали на неї, плювали і … загалом, чинили погано. У результаті вони віддали замовлення клієнту і виклали свої «подвиги» на YouTube. Потім, звичайно ж, репутація мережі впала нижче за плінтус.
Здавалося б, що тут вже не відмитися, але керівництво прийняло грамотне рішення поставити камери спостереження на кухні, щоб клієнти могли бачити, як готується їх піца в режимі онлайн. Так от, друже, завжди шукай виходи. Навіть якщо їх не видно, вони є повір.
І, до речі, зазирни ще сюди, тут є корисний висновок із тієї ж теми (номер 9).